- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соловйов І. О. - Ринок продовольчих товарів: Глибока сегментація споживачів
Нет экз.
Статья
Автор: Соловйов І. О.
Маркетинг в Україні: Ринок продовольчих товарів: Глибока сегментація споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соловйов І. О.
Маркетинг в Україні: Ринок продовольчих товарів: Глибока сегментація споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соловйов, І. О.
Ринок продовольчих товарів: Глибока сегментація споживачів / І. О. Соловйов, Т. І. Туркот // Маркетинг в Україні. – 01/2004. – N1. – С.4-8.
Ключевые слова = потребитель
Ключевые слова = кластерный анализ
Ключевые слова = сегменты (кластеры) потребителей
Соловйов, І. О.
Ринок продовольчих товарів: Глибока сегментація споживачів / І. О. Соловйов, Т. І. Туркот // Маркетинг в Україні. – 01/2004. – N1. – С.4-8.
Ключевые слова = потребитель
Ключевые слова = кластерный анализ
Ключевые слова = сегменты (кластеры) потребителей