- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ромах, Оксана - Мас-медійний контекст відчуття страху й тривожності
Нет экз.
Статья
Автор: Ромах, Оксана
Діалог: медіа-студії: Мас-медійний контекст відчуття страху й тривожності : (на базі соціологічних опитувань)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ромах, Оксана
Діалог: медіа-студії: Мас-медійний контекст відчуття страху й тривожності : (на базі соціологічних опитувань)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ромах, Оксана.
Мас-медійний контекст відчуття страху й тривожності : (на базі соціологічних опитувань) / О. Ромах // Діалог: медіа-студії. – 2015. – Вип.20. – С. 206-213.
Ключевые слова = опрос
Ключевые слова = общественное мнение
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : СМИ и общество
Ромах, Оксана.
Мас-медійний контекст відчуття страху й тривожності : (на базі соціологічних опитувань) / О. Ромах // Діалог: медіа-студії. – 2015. – Вип.20. – С. 206-213.
Ключевые слова = опрос
Ключевые слова = общественное мнение
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : СМИ и общество