- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Щербаков, Радомир - Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальн...
Нет экз.
Статья
Автор: Щербаков, Радомир
Діалог: медіа-студії: Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальн...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Щербаков, Радомир
Діалог: медіа-студії: Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальн...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Щербаков, Радомир.
Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальних комунікацій / Р. Щербаков // Діалог: медіа-студії. – 2015. – Вип.20. – С. 215-224.
Ключевые слова = общественное питание
Ключевые слова = социальная среда
Ключевые слова = имидж предприятия
Щербаков, Радомир.
Формування іміджу підприємств сфери громадського харчування з позиції теорії та практики соціальних комунікацій / Р. Щербаков // Діалог: медіа-студії. – 2015. – Вип.20. – С. 215-224.
Ключевые слова = общественное питание
Ключевые слова = социальная среда
Ключевые слова = имидж предприятия