- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гасаненко Н. О. - Рейтингові дослідження як складова частина PR-технологій
Нет экз.
Статья
Автор: Гасаненко Н. О.
Маркетинг в Україні: Рейтингові дослідження як складова частина PR-технологій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гасаненко Н. О.
Маркетинг в Україні: Рейтингові дослідження як складова частина PR-технологій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гасаненко, Н. О.
Рейтингові дослідження як складова частина PR-технологій / Н. О. Гасаненко // Маркетинг в Україні. – 05/2003. – N3. – С.18-20.
Ключевые слова = паблик рилейшнз (PR, Public Relations)
Ключевые слова = рейтинг популярности
Гасаненко, Н. О.
Рейтингові дослідження як складова частина PR-технологій / Н. О. Гасаненко // Маркетинг в Україні. – 05/2003. – N3. – С.18-20.
Ключевые слова = паблик рилейшнз (PR, Public Relations)
Ключевые слова = рейтинг популярности