- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Галіцин, Володимир Костянтинович - Модель ціноутворення інформаційних продуктів в системі маркетингу фірми
Нет экз.
Статья
Автор: Галіцин, Володимир Костянтинович
Маркетинг в Україні: Модель ціноутворення інформаційних продуктів в системі маркетингу фірми
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Галіцин, Володимир Костянтинович
Маркетинг в Україні: Модель ціноутворення інформаційних продуктів в системі маркетингу фірми
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Галіцин, Володимир Костянтинович.
Модель ціноутворення інформаційних продуктів в системі маркетингу фірми / В. К. Галіцин, Н. І. Вовчук // Маркетинг в Україні. – 05/2003. – N3. – С.30-32.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = информационный продукт
Галіцин, Володимир Костянтинович.
Модель ціноутворення інформаційних продуктів в системі маркетингу фірми / В. К. Галіцин, Н. І. Вовчук // Маркетинг в Україні. – 05/2003. – N3. – С.30-32.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = информационный продукт