- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Момот В. Є. - Методологія кількісної оцінки сили споживачів
Нет экз.
Статья
Автор: Момот В. Є.
Маркетинг в Україні: Методологія кількісної оцінки сили споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Момот В. Є.
Маркетинг в Україні: Методологія кількісної оцінки сили споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Момот, В. Є.
Методологія кількісної оцінки сили споживачів / В. Є. Момот // Маркетинг в Україні. – 09/2003. – N5. – С.14-18.
Ключевые слова = потребитель
Момот, В. Є.
Методологія кількісної оцінки сили споживачів / В. Є. Момот // Маркетинг в Україні. – 09/2003. – N5. – С.14-18.
Ключевые слова = потребитель