- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Челенков, Александр Петрович - Маркетинг сервисно-ориентированных брендов
Нет экз.
Статья
Автор: Челенков, Александр Петрович
Маркетинг и маркетинговые исследования: Маркетинг сервисно-ориентированных брендов
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Челенков, Александр Петрович
Маркетинг и маркетинговые исследования: Маркетинг сервисно-ориентированных брендов
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Челенков, Александр Петрович.
Маркетинг сервисно-ориентированных брендов / А. П. Челенков, Л. Н. Лобода // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2016. – № 1. – С. 4-11.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Челенков, Александр Петрович.
Маркетинг сервисно-ориентированных брендов / А. П. Челенков, Л. Н. Лобода // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2016. – № 1. – С. 4-11.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг