- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Багорка, Марія Олександрівна - Формування маркетингового потенціалу аграрних підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Формування маркетингового потенціалу аграрних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Формування маркетингового потенціалу аграрних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Багорка, Марія Олександрівна.
Формування маркетингового потенціалу аграрних підприємств / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2015. – Т.20, вип. 4. – С. 63-67.
Ключевые слова = маркетинговый потенциал предприятий
Ключевые слова = аграрные предприятия
Ключевые слова = ресурсный потенциал предприятия
Багорка, Марія Олександрівна.
Формування маркетингового потенціалу аграрних підприємств / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2015. – Т.20, вип. 4. – С. 63-67.
Ключевые слова = маркетинговый потенциал предприятий
Ключевые слова = аграрные предприятия
Ключевые слова = ресурсный потенциал предприятия