- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лавреньов, Н. К. - Сутність поняття "комунікативний імідж" у контексті діяльності сучасного підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Лавреньов, Н. К.
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Сутність поняття "комунікативний імідж" у контексті діяльності сучасного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лавреньов, Н. К.
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Сутність поняття "комунікативний імідж" у контексті діяльності сучасного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Лавреньов, Н. К.
Сутність поняття "комунікативний імідж" у контексті діяльності сучасного підприємства / Н. К. Лавреньов // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2015. – Т.20, вип. 4. – С. 109-112.
Ключевые слова = имидж предприятия
Ключевые слова = корпоративный имидж
Лавреньов, Н. К.
Сутність поняття "комунікативний імідж" у контексті діяльності сучасного підприємства / Н. К. Лавреньов // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2015. – Т.20, вип. 4. – С. 109-112.
Ключевые слова = имидж предприятия
Ключевые слова = корпоративный имидж