- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дацко, Мирослав Володимирович - Теоретичні аспекти прогнозування збуту продукції підприємства з урахуванням маркетингових витрат
Нет экз.
Статья
Автор: Дацко, Мирослав Володимирович
Формування ринкової економіки в Україні: Теоретичні аспекти прогнозування збуту продукції підприємства з урахуванням маркетингових витрат
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дацко, Мирослав Володимирович
Формування ринкової економіки в Україні: Теоретичні аспекти прогнозування збуту продукції підприємства з урахуванням маркетингових витрат
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дацко, Мирослав Володимирович.
Теоретичні аспекти прогнозування збуту продукції підприємства з урахуванням маркетингових витрат / М. В. Дацко // Формування ринкової економіки в Україні. – 2014. – Вип.32. – С. 79-82.
Дацко, Мирослав Володимирович.
Теоретичні аспекти прогнозування збуту продукції підприємства з урахуванням маркетингових витрат / М. В. Дацко // Формування ринкової економіки в Україні. – 2014. – Вип.32. – С. 79-82.

На полку
