- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Циганкова, Тетяна Михайлівна - Об'єктивні та суб'єктивні проблеми планування міжнародної маркетингової діяльності
Нет экз.
Статья
Автор: Циганкова, Тетяна Михайлівна
Маркетинг в Україні: Об'єктивні та суб'єктивні проблеми планування міжнародної маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Циганкова, Тетяна Михайлівна
Маркетинг в Україні: Об'єктивні та суб'єктивні проблеми планування міжнародної маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна.
Об'єктивні та суб'єктивні проблеми планування міжнародної маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 11/2003. – N6. – С.14.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международный маркетинг
Циганкова, Тетяна Михайлівна.
Об'єктивні та суб'єктивні проблеми планування міжнародної маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 11/2003. – N6. – С.14.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международный маркетинг