- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Катан, Л. В. - Соціально-комунікаційний потенціал сучасної української соціальної реклами
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Катан, Л. В.
Збірник матеріалів 71-ї студентської наукової конференції ОНУ імені І. І. Мечникова. Секція Інституту інноваційної та післядипломної освіти. Підсекції "Соціальні теорії", "Соціальна робота", "Психо...: Соціально-комунікаційний потенціал сучасної української соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Катан, Л. В.
Збірник матеріалів 71-ї студентської наукової конференції ОНУ імені І. І. Мечникова. Секція Інституту інноваційної та післядипломної освіти. Підсекції "Соціальні теорії", "Соціальна робота", "Психо...: Соціально-комунікаційний потенціал сучасної української соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Катан, Л. В.
Соціально-комунікаційний потенціал сучасної української соціальної реклами / Л. В. Катан // Збірник матеріалів 71-ї студентської наукової конференції ОНУ імені І. І. Мечникова. Секція Інституту інноваційної та післядипломної освіти. Підсекції "Соціальні теорії", "Соціальна робота", "Психологія", (23-25 квітня 2015 р., Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ІІПО, Навч.-наук. комплекс "Школа-Коледж-Університет", Коледж економіки та соц. роботи; редкол.: Л. М. Дунаєва [та ін.]. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2015. – С. 61-66.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : повітряне право, космічне право, право на ефір : право на ефір, право на трансляцію : інформаційне право : інформаційне право України : реклама : социальная реклама
Катан, Л. В.
Соціально-комунікаційний потенціал сучасної української соціальної реклами / Л. В. Катан // Збірник матеріалів 71-ї студентської наукової конференції ОНУ імені І. І. Мечникова. Секція Інституту інноваційної та післядипломної освіти. Підсекції "Соціальні теорії", "Соціальна робота", "Психологія", (23-25 квітня 2015 р., Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ІІПО, Навч.-наук. комплекс "Школа-Коледж-Університет", Коледж економіки та соц. роботи; редкол.: Л. М. Дунаєва [та ін.]. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2015. – С. 61-66.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Право. Юриспруденція : цивільне право : повітряне право, космічне право, право на ефір : право на ефір, право на трансляцію : інформаційне право : інформаційне право України : реклама : социальная реклама