- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Завальнюк, К. С. - Теоретичні засади формування маркетингових стратегій інтегративного зростання
Нет экз.
Статья
Автор: Завальнюк, К. С.
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Теоретичні засади формування маркетингових стратегій інтегративного зростання
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Завальнюк, К. С.
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Теоретичні засади формування маркетингових стратегій інтегративного зростання
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Завальнюк, К. С.
Теоретичні засади формування маркетингових стратегій інтегративного зростання / К. С. Завальнюк // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2015. – Т.20, вип. 3. – С. 87-91.
Ключевые слова = маркетинговая стратегия
Ключевые слова = вертикальная интеграция
Ключевые слова = горизонтальная интеграция
Завальнюк, К. С.
Теоретичні засади формування маркетингових стратегій інтегративного зростання / К. С. Завальнюк // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2015. – Т.20, вип. 3. – С. 87-91.
Ключевые слова = маркетинговая стратегия
Ключевые слова = вертикальная интеграция
Ключевые слова = горизонтальная интеграция