- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сигида, Любов Олексіївна - Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Сигида, Любов Олексіївна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сигида, Любов Олексіївна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сигида, Любов Олексіївна.
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2015. – Т.20, вип. 5. – С. 140-144.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Ключевые слова = стратегическое маркетинговое управление
Ключевые слова = инновационная активность
Сигида, Любов Олексіївна.
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств / Л. О. Сигида, Н. О. Сигида // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2015. – Т.20, вип. 5. – С. 140-144.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Ключевые слова = стратегическое маркетинговое управление
Ключевые слова = инновационная активность