- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кліменкова, А. - Комерційна реклама: вплив на споживача через формування суб'єктивної реальності
Нет экз.
Статья
Автор: Кліменкова, А.
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Соціологія: Комерційна реклама: вплив на споживача через формування суб'єктивної реальності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кліменкова, А.
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Соціологія: Комерційна реклама: вплив на споживача через формування суб'єктивної реальності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кліменкова, А.
Комерційна реклама: вплив на споживача через формування суб'єктивної реальності / А. Кліменкова // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Соціологія. – 2014. – № 1 (5). – С. 39-42.
Кліменкова, А.
Комерційна реклама: вплив на споживача через формування суб'єктивної реальності / А. Кліменкова // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Соціологія. – 2014. – № 1 (5). – С. 39-42.