- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кучменко, В. К. - Торговельна марка як засіб індивідуалізації учасників правовідносин
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Кучменко, В. К.
Удосконалення механізмів інформаційного суспільства як цивілізаційної парадигми розвитку сучасної України за умов глобалізації: Торговельна марка як засіб індивідуалізації учасників правовідносин
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кучменко, В. К.
Удосконалення механізмів інформаційного суспільства як цивілізаційної парадигми розвитку сучасної України за умов глобалізації: Торговельна марка як засіб індивідуалізації учасників правовідносин
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Кучменко, В. К.
Торговельна марка як засіб індивідуалізації учасників правовідносин / В. К. Кучменко // Удосконалення механізмів інформаційного суспільства як цивілізаційної парадигми розвитку сучасної України за умов глобалізації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. 19-20 листопада 2015 року / за заг. ред.: В. Г. Воронкова; Нац. акад. пед. наук України [та ін.]. – Запоріжжя : Запорізька держ. інж. акад. (ЗДІА), 2015. – С. 77-78.
Кучменко, В. К.
Торговельна марка як засіб індивідуалізації учасників правовідносин / В. К. Кучменко // Удосконалення механізмів інформаційного суспільства як цивілізаційної парадигми розвитку сучасної України за умов глобалізації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. 19-20 листопада 2015 року / за заг. ред.: В. Г. Воронкова; Нац. акад. пед. наук України [та ін.]. – Запоріжжя : Запорізька держ. інж. акад. (ЗДІА), 2015. – С. 77-78.