- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Войнаровська, Г. - Сучасні маркетингові коцепції в управлінні підприємствами в Польщі. Результати досліджень
Нет экз.
Статья
Автор: Войнаровська, Г.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Сучасні маркетингові коцепції в управлінні підприємствами в Польщі. Результати досліджень
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Войнаровська, Г.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Сучасні маркетингові коцепції в управлінні підприємствами в Польщі. Результати досліджень
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Войнаровська, Г.
Сучасні маркетингові коцепції в управлінні підприємствами в Польщі. Результати досліджень / Г. Войнаровська // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2014. – №811: Логістика. – С. 36-41.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка Польщі : Сектора и отрасли экономики. Межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Войнаровська, Г.
Сучасні маркетингові коцепції в управлінні підприємствами в Польщі. Результати досліджень / Г. Войнаровська // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2014. – №811: Логістика. – С. 36-41.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка Польщі : Сектора и отрасли экономики. Межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг