- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Головко, О. - Інфомаційна віктимізація як наслідок формування медіаадикції
Нет экз.
Статья
Автор: Головко, О.
Право України: Інфомаційна віктимізація як наслідок формування медіаадикції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Головко, О.
Право України: Інфомаційна віктимізація як наслідок формування медіаадикції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Головко, О.
Інфомаційна віктимізація як наслідок формування медіаадикції / О. Головко // Право України. – 2016. – № 4. – С. 167-173.
Ключевые слова = информационно-психологическое влияние
Ключевые слова = компьютерная аддикция
Головко, О.
Інфомаційна віктимізація як наслідок формування медіаадикції / О. Головко // Право України. – 2016. – № 4. – С. 167-173.
Ключевые слова = информационно-психологическое влияние
Ключевые слова = компьютерная аддикция