- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Воронов А. - Кластерный анализ - база управления конкурентоспособностью на макроуровне
Нет экз.
Статья
Автор: Воронов А.
Маркетинг: Кластерный анализ - база управления конкурентоспособностью на макроуровне
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Воронов А.
Маркетинг: Кластерный анализ - база управления конкурентоспособностью на макроуровне
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
У583.0
Воронов, А.
Кластерный анализ - база управления конкурентоспособностью на макроуровне / А. Воронов, А. Буряк // Маркетинг. – 01/2003. – N1. – С.11-20.
ББК У583.0
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : Крупный бизнес. Монополии. Конкуренция : методы исследования : кластерный анализ
У583.0
Воронов, А.
Кластерный анализ - база управления конкурентоспособностью на макроуровне / А. Воронов, А. Буряк // Маркетинг. – 01/2003. – N1. – С.11-20.
ББК У583.0
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : Крупный бизнес. Монополии. Конкуренция : методы исследования : кластерный анализ