- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Корнаухов С. - Повышение качества маркетинговых исследований на товарных рынках
Нет экз.
Статья
Автор: Корнаухов С.
Маркетинг: Повышение качества маркетинговых исследований на товарных рынках
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Корнаухов С.
Маркетинг: Повышение качества маркетинговых исследований на товарных рынках
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
У9(2Р)0-961-212
Корнаухов, С.
Повышение качества маркетинговых исследований на товарных рынках / С. Корнаухов, О. Малютина // Маркетинг. – 03/2003. – N2. – С.27-34.
ББК У9(2Р)0-961-212
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика России : рынок : товарный рынок
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = информация
У9(2Р)0-961-212
Корнаухов, С.
Повышение качества маркетинговых исследований на товарных рынках / С. Корнаухов, О. Малютина // Маркетинг. – 03/2003. – N2. – С.27-34.
ББК У9(2Р)0-961-212
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика России : рынок : товарный рынок
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = информация