- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Коротков А. - Некоторые аспекты методологии маркетинговых исследований
Нет экз.
Статья
Автор: Коротков А.
Маркетинг: Некоторые аспекты методологии маркетинговых исследований
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Коротков А.
Маркетинг: Некоторые аспекты методологии маркетинговых исследований
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Коротков, А.
Некоторые аспекты методологии маркетинговых исследований / А. Коротков // Маркетинг. – 07/2003. – N4. – С.39-48.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : методы маркетинговых исследований
Коротков, А.
Некоторые аспекты методологии маркетинговых исследований / А. Коротков // Маркетинг. – 07/2003. – N4. – С.39-48.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : методы маркетинговых исследований