- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Токарев Б. - Применение метода смешанного анализа в количественных рыночных оценках
Нет экз.
Статья
Автор: Токарев Б.
Маркетинг: Применение метода смешанного анализа в количественных рыночных оценках
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Токарев Б.
Маркетинг: Применение метода смешанного анализа в количественных рыночных оценках
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Токарев, Б.
Применение метода смешанного анализа в количественных рыночных оценках / Б. Токарев // Маркетинг. – 07/2003. – N4. – С.49-55.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : методы маркетинговых исследований : метод смешанного анализа
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства)
Токарев, Б.
Применение метода смешанного анализа в количественных рыночных оценках / Б. Токарев // Маркетинг. – 07/2003. – N4. – С.49-55.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : методы маркетинговых исследований : метод смешанного анализа
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства)