- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Молочников Н. - Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга
Нет экз.
Статья
Автор: Молочников Н.
Маркетинг: Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Молочников Н.
Маркетинг: Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Молочников, Н.
Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга / Н. Молочников // Маркетинг. – 09/2003. – N5. – С.29-40.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : методы маркетинговых исследований
Молочников, Н.
Многокритериальный подход к оценке эффективности маркетинга / Н. Молочников // Маркетинг. – 09/2003. – N5. – С.29-40.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : методы маркетинговых исследований