- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Балик, У. О. - Можливості використання QR-кодів у контексті досягнення цілей маркетингових комунікацій
Нет экз.
Статья
Автор: Балик, У. О.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Можливості використання QR-кодів у контексті досягнення цілей маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Балик, У. О.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Можливості використання QR-кодів у контексті досягнення цілей маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балик, У. О.
Можливості використання QR-кодів у контексті досягнення цілей маркетингових комунікацій / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 113-119.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : сбытовой маркетинг : способы продвижения продукции и услуг : информационные технологии
Балик, У. О.
Можливості використання QR-кодів у контексті досягнення цілей маркетингових комунікацій / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 113-119.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : сбытовой маркетинг : способы продвижения продукции и услуг : информационные технологии