- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Романишин, С. Б. - Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах
Нет экз.
Статья
Автор: Романишин, С. Б.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Романишин, С. Б.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Романишин, С. Б.
Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах / С. Б. Романишин, І. Р. Греськів // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 183-188.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка України
Романишин, С. Б.
Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах / С. Б. Романишин, І. Р. Греськів // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 183-188.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Європи : економіка України