- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Андрєєва, Наталя Миколаївна - Використання методу маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах
Нет экз.
Статья
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Використання методу маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Використання методу маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Використання методу маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 2 (44). – С. 50-56.
Ключевые слова = маркетинговый аудит
Ключевые слова = стратегические решения
Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Використання методу маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 2 (44). – С. 50-56.
Ключевые слова = маркетинговый аудит
Ключевые слова = стратегические решения