- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Костинець, Юлія Володимирівна - Теоретичні підході до визначення сутності та механізму маркетингового управління
Нет экз.
Статья
Автор: Костинець, Юлія Володимирівна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Теоретичні підході до визначення сутності та механізму маркетингового управління
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Костинець, Юлія Володимирівна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Теоретичні підході до визначення сутності та механізму маркетингового управління
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Костинець, Юлія Володимирівна.
Теоретичні підході до визначення сутності та механізму маркетингового управління / Ю. В. Костинець // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 3 (45). – С. 59-63.
Ключевые слова = маркетинговое управление
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Костинець, Юлія Володимирівна.
Теоретичні підході до визначення сутності та механізму маркетингового управління / Ю. В. Костинець // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 3 (45). – С. 59-63.
Ключевые слова = маркетинговое управление
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)