- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Савчук, Анастасія Миколаївна - Інформацйна осонова стратегічного маркетингу підприємства торгівлі
Нет экз.
Статья
Автор: Савчук, Анастасія Миколаївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Інформацйна осонова стратегічного маркетингу підприємства торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Савчук, Анастасія Миколаївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Інформацйна осонова стратегічного маркетингу підприємства торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савчук, Анастасія Миколаївна.
Інформацйна осонова стратегічного маркетингу підприємства торгівлі / А. М. Савчук // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 3 (45). – С. 91-96.
Ключевые слова = информационное обеспечение
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : розничная торговля
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Савчук, Анастасія Миколаївна.
Інформацйна осонова стратегічного маркетингу підприємства торгівлі / А. М. Савчук // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 3 (45). – С. 91-96.
Ключевые слова = информационное обеспечение
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : розничная торговля
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг