- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Корінєв, Валентин Леонідович - Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Корінєв, Валентин Леонідович
Вісник Запорізького нац. університету: Економічні науки: Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Корінєв, Валентин Леонідович
Вісник Запорізького нац. університету: Економічні науки: Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Корінєв, Валентин Леонідович.
Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства / В. Л. Корінєв, В. В. Ащаулов // Вісник Запорізького нац. університету: Економічні науки. – 2013. – № 4 (20). – С. 48-54.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України
Корінєв, Валентин Леонідович.
Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства / В. Л. Корінєв, В. В. Ащаулов // Вісник Запорізького нац. університету: Економічні науки. – 2013. – № 4 (20). – С. 48-54.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України