- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Штельмашенко, А. Д. - Бренд держави: визначення та проблеми інтерпретації
Нет экз.
Статья
Автор: Штельмашенко, А. Д.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Державне управління: Бренд держави: визначення та проблеми інтерпретації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Штельмашенко, А. Д.
Вісник Київського нац. університету ім.Тараса Шевченка: сер.: Державне управління: Бренд держави: визначення та проблеми інтерпретації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Штельмашенко, А. Д.
Бренд держави: визначення та проблеми інтерпретації / А. Д. Штельмашенко // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Державне управління. – 2014. – Вип. 2 (2). – С. 95-97.
Предметні рубрики = Политика. Политическая наука : теория политики, теоретическая политология : прикладная (практическая политология) : политический имидж : политический имидж государства
Ключевые слова = бренд
Штельмашенко, А. Д.
Бренд держави: визначення та проблеми інтерпретації / А. Д. Штельмашенко // Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Державне управління. – 2014. – Вип. 2 (2). – С. 95-97.
Предметні рубрики = Политика. Политическая наука : теория политики, теоретическая политология : прикладная (практическая политология) : политический имидж : политический имидж государства
Ключевые слова = бренд