- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Драганчук, Л. С. - Поведение потребителей
Книга
Автор: Драганчук, Л. С.
Поведение потребителей : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по напр. подготовки "Менеджмент"
Серия: Высшее образование - бакалавриат
Издательство: Инфра-М, 2016 г.
ISBN 978-5-16-009837-1, 978-5-16-101347-2
Автор: Драганчук, Л. С.
Поведение потребителей : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по напр. подготовки "Менеджмент"
Серия: Высшее образование - бакалавриат
Издательство: Инфра-М, 2016 г.
ISBN 978-5-16-009837-1, 978-5-16-101347-2
Книга
195 23059
Драганчук, Л. С.
Поведение потребителей : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по напр. подготовки "Менеджмент" / Л. С. Драганчук. – М. : Инфра-М, 2016. – 192 с. : рис., табл. – (Высшее образование - бакалавриат)
Библиогр.: с. 186-187 (47 назв.)
ISBN 978-5-16-009837-1
ISBN 978-5-16-101347-2.
В пособии представлены основные положения теории поведения индивидуальных и групповых потребителей (организации), даны определения основных понятий. Теоретических материалы формируют у студентов системные знания в области исследования и моделирования покупательского поведения. Ситуации, составленные на основе материалов российских и зарубежных издании, отражают современные тенденции в практике компаний. Их изучение позволяет применить теоретические знания, способствует развитию навыков анализа процесса принятия решения о покупке на потребительских и организационных рынках. Предназначено для студентов высших учебных заведений, обучающихся по направлению подготовки 38.03.02 "Менеджмент", аспирантов, преподавателей, профессиональных маркетологов и предпринимателей.
ББК У291.31я73
ББК У012.12я73
ББК С561.26
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки : людський фактор
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
1654941 ОФ
1655039 Ф 2
195 23059
Драганчук, Л. С.
Поведение потребителей : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по напр. подготовки "Менеджмент" / Л. С. Драганчук. – М. : Инфра-М, 2016. – 192 с. : рис., табл. – (Высшее образование - бакалавриат)
Библиогр.: с. 186-187 (47 назв.)
ISBN 978-5-16-009837-1
ISBN 978-5-16-101347-2.
В пособии представлены основные положения теории поведения индивидуальных и групповых потребителей (организации), даны определения основных понятий. Теоретических материалы формируют у студентов системные знания в области исследования и моделирования покупательского поведения. Ситуации, составленные на основе материалов российских и зарубежных издании, отражают современные тенденции в практике компаний. Их изучение позволяет применить теоретические знания, способствует развитию навыков анализа процесса принятия решения о покупке на потребительских и организационных рынках. Предназначено для студентов высших учебных заведений, обучающихся по направлению подготовки 38.03.02 "Менеджмент", аспирантов, преподавателей, профессиональных маркетологов и предпринимателей.
ББК У291.31я73
ББК У012.12я73
ББК С561.26
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки : людський фактор
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
1654941 ОФ
1655039 Ф 2