- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мельник, Леонід Григорович - Маркетингова цінова політика
Книга
Автор: Мельник, Леонід Григорович
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. для студ. ВНЗ
Издательство: Університетська книга, 2007 г.
ISBN 978-966-680--324-8
Автор: Мельник, Леонід Григорович
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. для студ. ВНЗ
Издательство: Університетська книга, 2007 г.
ISBN 978-966-680--324-8
Книга
195 23115
Мельник, Леонід Григорович.
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. – Суми : Університетська книга, 2007. – 240 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 222 (21 назв.)
ISBN 978-966-680--324-8.
У навчальному посібнику розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової політики та обгрунтування цінової стратегії підприємства в умовах маркетингових орієнтації. Для студентів, аспірантів вищих закладів освіти, викладачів економічних спеціальностей, службовців різного рівня, а також для тих, кого цікавлять проблеми економіки та маркетингу.
ББК У291.33я73
Гриф = Рекомендовано МО
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : сбытовой маркетинг : ценовая политика предприятия
1654546 ОФ
195 23115
Мельник, Леонід Григорович.
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. – Суми : Університетська книга, 2007. – 240 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 222 (21 назв.)
ISBN 978-966-680--324-8.
У навчальному посібнику розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової політики та обгрунтування цінової стратегії підприємства в умовах маркетингових орієнтації. Для студентів, аспірантів вищих закладів освіти, викладачів економічних спеціальностей, службовців різного рівня, а також для тих, кого цікавлять проблеми економіки та маркетингу.
ББК У291.33я73
Гриф = Рекомендовано МО
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : сбытовой маркетинг : ценовая политика предприятия
1654546 ОФ