- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Новікова, Катерина Олександрівна - Використання стилістичних фігур та тропів в англомовних рекламних слоганах та проблеми їх перекладу
Нет экз.
Статья
Автор: Новікова, Катерина Олександрівна
Записки з романо-германської філології: Використання стилістичних фігур та тропів в англомовних рекламних слоганах та проблеми їх перекладу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Новікова, Катерина Олександрівна
Записки з романо-германської філології: Використання стилістичних фігур та тропів в англомовних рекламних слоганах та проблеми їх перекладу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Новікова, Катерина Олександрівна.
Використання стилістичних фігур та тропів в англомовних рекламних слоганах та проблеми їх перекладу / К. О. Новікова // Записки з романо-германської філології. – 2016. – Вип. 1 (36). – С. 123-130.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : англійська мова : предметні поля та фасети, аспекти англійської мови : переклад - англійська мова : письмовий переклад - англійська мова : стилістичний, літературний переклад - англійська мова
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : загальна стилістика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами
Новікова, Катерина Олександрівна.
Використання стилістичних фігур та тропів в англомовних рекламних слоганах та проблеми їх перекладу / К. О. Новікова // Записки з романо-германської філології. – 2016. – Вип. 1 (36). – С. 123-130.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : англійська мова : предметні поля та фасети, аспекти англійської мови : переклад - англійська мова : письмовий переклад - англійська мова : стилістичний, літературний переклад - англійська мова
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : загальна стилістика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами