- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кононенко, Ростислав Вадимович - Автомобиль с историей: олдтаймер в культуре потребления
Нет экз.
Статья
Автор: Кононенко, Ростислав Вадимович
Социс: Социологические исследования: Автомобиль с историей: олдтаймер в культуре потребления
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кононенко, Ростислав Вадимович
Социс: Социологические исследования: Автомобиль с историей: олдтаймер в культуре потребления
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кононенко, Ростислав Вадимович.
Автомобиль с историей: олдтаймер в культуре потребления / Р. В. Кононенко // Социс: Социологические исследования. – 2009. – № 4. – С. 147-152.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = автомобильный транспорт
Кононенко, Ростислав Вадимович.
Автомобиль с историей: олдтаймер в культуре потребления / Р. В. Кононенко // Социс: Социологические исследования. – 2009. – № 4. – С. 147-152.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = автомобильный транспорт