- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Багорка, Марія Олександрівна - Роль стратегічного аналізу у формуванні стратегії екологічного маркетингу в аграрному виробництві
Нет экз.
Статья
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Роль стратегічного аналізу у формуванні стратегії екологічного маркетингу в аграрному виробництві
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Роль стратегічного аналізу у формуванні стратегії екологічного маркетингу в аграрному виробництві
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Багорка, Марія Олександрівна.
Роль стратегічного аналізу у формуванні стратегії екологічного маркетингу в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 4 (46). – С. 58-61.
Ключевые слова = стратегический анализ
Ключевые слова = экологический маркетинг
Багорка, Марія Олександрівна.
Роль стратегічного аналізу у формуванні стратегії екологічного маркетингу в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 4 (46). – С. 58-61.
Ключевые слова = стратегический анализ
Ключевые слова = экологический маркетинг