- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Карамушка, Марина Володимирівна - Маркетингові аспекти управління проектами розвитку судноплавних компаній
Нет экз.
Статья
Автор: Карамушка, Марина Володимирівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Маркетингові аспекти управління проектами розвитку судноплавних компаній
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Карамушка, Марина Володимирівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Маркетингові аспекти управління проектами розвитку судноплавних компаній
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карамушка, Марина Володимирівна.
Маркетингові аспекти управління проектами розвитку судноплавних компаній / М. В. Карамушка // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 5 (47). – С. 12-15.
Ключевые слова = судоходство
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Карамушка, Марина Володимирівна.
Маркетингові аспекти управління проектами розвитку судноплавних компаній / М. В. Карамушка // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 5 (47). – С. 12-15.
Ключевые слова = судоходство
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка