- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Жарська, Ірина Олександрівна - Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи
Книга
Автор: Жарська, Ірина Олександрівна
Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб.
Издательство: Атлант, 2016 г.
ISBN 978-617-7253-54-8
Автор: Жарська, Ірина Олександрівна
Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб.
Издательство: Атлант, 2016 г.
ISBN 978-617-7253-54-8
Книга
195 12935
Жарська, Ірина Олександрівна.
Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб. / І. О. Жарська; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса : Атлант, 2016. – 262 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 257-262 (76 назв)
ISBN 978-617-7253-54-8.
У навчальному посібнику розглянуто сутність, функції та завдання маркетингу на підприємстві. Охарактеризовано процес проведення маркетингових досліджень. Визначені ознаки сегментування ринків споживчих та промислових товарів. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу, приділено увагу показникам оцінки ефективності маркетингової діяльності. У кожній темі пропонується комплекс тестів, ситуаційних та розрахункових завдань. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей.
ББК У291.3я73-5
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : посібники для практиних занять та навчання, задачники, збірники вправ - організація підприємств, організація торгівлі
Предметні рубрики = пут 129 136 137
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1655632 ОФ
195 12935
Жарська, Ірина Олександрівна.
Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб. / І. О. Жарська; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса : Атлант, 2016. – 262 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 257-262 (76 назв)
ISBN 978-617-7253-54-8.
У навчальному посібнику розглянуто сутність, функції та завдання маркетингу на підприємстві. Охарактеризовано процес проведення маркетингових досліджень. Визначені ознаки сегментування ринків споживчих та промислових товарів. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу, приділено увагу показникам оцінки ефективності маркетингової діяльності. У кожній темі пропонується комплекс тестів, ситуаційних та розрахункових завдань. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей.
ББК У291.3я73-5
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : посібники для практиних занять та навчання, задачники, збірники вправ - організація підприємств, організація торгівлі
Предметні рубрики = пут 129 136 137
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1655632 ОФ