- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яшина, І. М. - Вибір стратегій формування комплексу маргетингу сільськогосподарського підприємства малого бізнесу
Нет экз.
Статья
Автор: Яшина, І. М.
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Вибір стратегій формування комплексу маргетингу сільськогосподарського підприємства малого бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яшина, І. М.
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Економіка: Вибір стратегій формування комплексу маргетингу сільськогосподарського підприємства малого бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яшина, І. М.
Вибір стратегій формування комплексу маргетингу сільськогосподарського підприємства малого бізнесу / І. М. Яшина // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 6 (48). – С. 121-124.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика сельского хозяйства : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Яшина, І. М.
Вибір стратегій формування комплексу маргетингу сільськогосподарського підприємства малого бізнесу / І. М. Яшина // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2016. – Т.21, вип. 6 (48). – С. 121-124.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика сельского хозяйства : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг