- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Баюра, В. І. - Закупівля: маркетинговий підхід
Книга
Автор: Баюра, В. І.
Закупівля: маркетинговий підхід : навч. посіб.
Издательство: Києво-Могилянська акад., 2015 г.
ISBN 978-966-518-673-1
Автор: Баюра, В. І.
Закупівля: маркетинговий підхід : навч. посіб.
Издательство: Києво-Могилянська акад., 2015 г.
ISBN 978-966-518-673-1
Книга
195 23152
Баюра, В. І.
Закупівля: маркетинговий підхід : навч. посіб. / В. І. Баюра, Н. Л. Новікова, Н. В. Романченко. – Київ : Києво-Могилянська акад., 2015. – 226 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв)
ISBN 978-966-518-673-1.
У навчальному посібнику висвітлюються основи організації закупівельної діяльності. Викладено концепцію постачання, пов'язаного з маркетингом. Особливу увагу приділено основним напрямам, організації, стратегії, методам і моделям закупівельної діяльності, плануванню бюджету закупівель. Для студентів економічних спеціальностей ВНЗ, а також зі спеціальності «Маркетинг». Цей посібник може бути корисним аспірантам, працівникам, які займаються питаннями вдосконалення закупівельної діяльності, поліпшення маркетингу закупівель.
ББК У291.3я73
ББК У412я73
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : общий раздел : учебные пособия
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : государственные закупки (государственный заказ)
Ключевые слова = закупочная деятельность
Предметні рубрики = пут 150 160 17 18 32
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
1655268 ОФ
195 23152
Баюра, В. І.
Закупівля: маркетинговий підхід : навч. посіб. / В. І. Баюра, Н. Л. Новікова, Н. В. Романченко. – Київ : Києво-Могилянська акад., 2015. – 226 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв)
ISBN 978-966-518-673-1.
У навчальному посібнику висвітлюються основи організації закупівельної діяльності. Викладено концепцію постачання, пов'язаного з маркетингом. Особливу увагу приділено основним напрямам, організації, стратегії, методам і моделям закупівельної діяльності, плануванню бюджету закупівель. Для студентів економічних спеціальностей ВНЗ, а також зі спеціальності «Маркетинг». Цей посібник може бути корисним аспірантам, працівникам, які займаються питаннями вдосконалення закупівельної діяльності, поліпшення маркетингу закупівель.
ББК У291.3я73
ББК У412я73
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Маркетинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : общий раздел : учебные пособия
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : государственные закупки (государственный заказ)
Ключевые слова = закупочная деятельность
Предметні рубрики = пут 150 160 17 18 32
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
1655268 ОФ