- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Олексюк, Олеся Миколаївна - Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного
Нет экз.
Статья
Автор: Олексюк, Олеся Миколаївна
Записки з українського мовознавства: Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Олексюк, Олеся Миколаївна
Записки з українського мовознавства: Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Олексюк, Олеся Миколаївна.
Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного / О. М. Олексюк // Записки з українського мовознавства. – 2016. – Вип.23. – С. 238-244.
Ключевые слова = коммуникативное взаимодействие
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом : рекламний дискурс загалом
Олексюк, Олеся Миколаївна.
Основні ознаки рекламного дискурсу як складника інституційного / О. М. Олексюк // Записки з українського мовознавства. – 2016. – Вип.23. – С. 238-244.
Ключевые слова = коммуникативное взаимодействие
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом : рекламний дискурс загалом