- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чукурна, Олена Павлівна - Концепція маркетингового ціноутворення в глобальній економіці
Книга
Автор: Чукурна, Олена Павлівна
Концепція маркетингового ціноутворення в глобальній економіці
Издательство: Астропринт, 2016 г.
ISBN 978-966-927-166-2
Автор: Чукурна, Олена Павлівна
Концепція маркетингового ціноутворення в глобальній економіці
Издательство: Астропринт, 2016 г.
ISBN 978-966-927-166-2
Книга
195 23154
Чукурна, Олена Павлівна.
Концепція маркетингового ціноутворення в глобальній економіці / О. П. Чукурна. – Одеса : Астропринт, 2016. – 334 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 289-300 (164 назви)
ISBN 978-966-927-166-2.
Монографія присвячена концепції маркетингового ціноутворення в глобальній економіці .Розглянуто еволюцію наукової думки щодо концепції ціноутворення в маркетингу. Визначено поняття цінності та обґрунтовано її вплив на формування ціни в маркетингу. Досліджено основні фактори ціноутворення глобальній економіці та обґрунтовано їхній вплив на формування глобальних ланцюгів нарахування вартості в маркетинговому ціноутворенні. Досліджено еволюцію трансформації факторів ціноутворення в умовах індустріального та постіндустріального укладу. Розглянуто специфіку трансфертного ціноутворення як різновиду маркетингового ціноутворення та вдосконалено класифікацію методів маркетингового ціноутворення. Для науковців, викладачів, студентів економічних спеціальностей.
ББК У256
ББК У291.33
Ключевые слова = маркетинговое ценообразование
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : сбытовой маркетинг : ценовая политика предприятия
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : цены, ценообразование : ценообразование
Предметні рубрики = пут 160
1659239 ОФ
195 23154
Чукурна, Олена Павлівна.
Концепція маркетингового ціноутворення в глобальній економіці / О. П. Чукурна. – Одеса : Астропринт, 2016. – 334 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 289-300 (164 назви)
ISBN 978-966-927-166-2.
Монографія присвячена концепції маркетингового ціноутворення в глобальній економіці .Розглянуто еволюцію наукової думки щодо концепції ціноутворення в маркетингу. Визначено поняття цінності та обґрунтовано її вплив на формування ціни в маркетингу. Досліджено основні фактори ціноутворення глобальній економіці та обґрунтовано їхній вплив на формування глобальних ланцюгів нарахування вартості в маркетинговому ціноутворенні. Досліджено еволюцію трансформації факторів ціноутворення в умовах індустріального та постіндустріального укладу. Розглянуто специфіку трансфертного ціноутворення як різновиду маркетингового ціноутворення та вдосконалено класифікацію методів маркетингового ціноутворення. Для науковців, викладачів, студентів економічних спеціальностей.
ББК У256
ББК У291.33
Ключевые слова = маркетинговое ценообразование
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : сбытовой маркетинг : ценовая политика предприятия
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : цены, ценообразование : ценообразование
Предметні рубрики = пут 160
1659239 ОФ