- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Фурман, Анатолій Васильович - Ідея і зміст професійного методологування
Книга
Автор: Фурман, Анатолій Васильович
Ідея і зміст професійного методологування
Издательство: Тернопільський нац. екон. у-т (ТНЕУ), 2016 г.
ISBN 978-966-654-403-5
Автор: Фурман, Анатолій Васильович
Ідея і зміст професійного методологування
Издательство: Тернопільський нац. екон. у-т (ТНЕУ), 2016 г.
ISBN 978-966-654-403-5
Книга
14 7900
Фурман, Анатолій Васильович.
Ідея і зміст професійного методологування / А. В. Фурман. – Тернопіль : Тернопільський нац. екон. у-т (ТНЕУ), 2016. – 376 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 324-372.
ISBN 978-966-654-403-5.
Монографія різнобічно аргументує авторську ідею професійного методологування, яка вкотре не лише переосмислює досвід системомиследіяльнісної методології, а й створює підґрунтя нового методологічного напряму – вітакультурної методології. На тлі історичного постання цієї ідеї обґрунтовується сутність досконалого методологування у нарощуванні його принципів та умов, рівнів і критеріїв, концептів і схематизмів, смислоформ та інструментів самоорганізації дослідником власної рефлексивної миследіяльності та проблемно-модульного методологування як складноінтегрованих форм вітакультурного утвердження постнекласичного світу методології. Детально розглядаються компоненти, рівні та етапи методологічного аналізу, логіка та особливості категорієгенезу, складники, засновки і концентри вітакультурної методології, а також мислесхеми, категорійні матриці, оргдіяльнісні схеми і моделі та методологічна план-карта як найдосконаліші і водночас як унікально складні інструменти зрілого методологування у гармонійному взаємодоповненні категорій, принципів, епістем, способів, засобів, параметрів, процедур. Воднораз це не повно завершене теоретичне дослідження, а підсумок окремого етапу виконання науково-суспільної програми, що реалізується авторською науковою школою. Для методологів, ігротехніків, філософів, науковців, управлінців, освітян і, щонайперше, магістрів, аспірантів і докторантів.
ББК Ю9в
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання
Ключевые слова = модульно-развивающая система обучения А.В. Фурмана
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : загальні питання дидактики та методики - основні види та принципи освіти : методи та принципи окремих теорій та систем
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
Предметні рубрики = пут 160
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : методологія психології: загальна методологія, дослідження, дискусії, аналіз та синтез
1659240 ОФ
1670358 Ф 1 - 10 комн.
1684002 Ф 1 - 10 комн.
14 7900
Фурман, Анатолій Васильович.
Ідея і зміст професійного методологування / А. В. Фурман. – Тернопіль : Тернопільський нац. екон. у-т (ТНЕУ), 2016. – 376 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 324-372.
ISBN 978-966-654-403-5.
Монографія різнобічно аргументує авторську ідею професійного методологування, яка вкотре не лише переосмислює досвід системомиследіяльнісної методології, а й створює підґрунтя нового методологічного напряму – вітакультурної методології. На тлі історичного постання цієї ідеї обґрунтовується сутність досконалого методологування у нарощуванні його принципів та умов, рівнів і критеріїв, концептів і схематизмів, смислоформ та інструментів самоорганізації дослідником власної рефлексивної миследіяльності та проблемно-модульного методологування як складноінтегрованих форм вітакультурного утвердження постнекласичного світу методології. Детально розглядаються компоненти, рівні та етапи методологічного аналізу, логіка та особливості категорієгенезу, складники, засновки і концентри вітакультурної методології, а також мислесхеми, категорійні матриці, оргдіяльнісні схеми і моделі та методологічна план-карта як найдосконаліші і водночас як унікально складні інструменти зрілого методологування у гармонійному взаємодоповненні категорій, принципів, епістем, способів, засобів, параметрів, процедур. Воднораз це не повно завершене теоретичне дослідження, а підсумок окремого етапу виконання науково-суспільної програми, що реалізується авторською науковою школою. Для методологів, ігротехніків, філософів, науковців, управлінців, освітян і, щонайперше, магістрів, аспірантів і докторантів.
ББК Ю9в
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання
Ключевые слова = модульно-развивающая система обучения А.В. Фурмана
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : загальні питання дидактики та методики - основні види та принципи освіти : методи та принципи окремих теорій та систем
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
Предметні рубрики = пут 160
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : методологія психології: загальна методологія, дослідження, дискусії, аналіз та синтез
1659240 ОФ
1670358 Ф 1 - 10 комн.
1684002 Ф 1 - 10 комн.