- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Захарчук Валентина Александровна - Рекламний слоган та його функції (На прикладі англомовної реклами)
Нет экз.
Статья
Автор: Захарчук Валентина Александровна
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Рекламний слоган та його функції (На прикладі англомовної реклами)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Захарчук Валентина Александровна
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Рекламний слоган та його функції (На прикладі англомовної реклами)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Захарчук, Валентина Александровна.
Рекламний слоган та його функції (На прикладі англомовної реклами) / В. А. Захарчук, С. Редькіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 07/2003. – N3. – С.133-136.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Ключевые слова = слоган
Захарчук, Валентина Александровна.
Рекламний слоган та його функції (На прикладі англомовної реклами) / В. А. Захарчук, С. Редькіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 07/2003. – N3. – С.133-136.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія реклами
Ключевые слова = слоган