- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Карпюк, Ольга Анатоліївна - Особливості сегментування банківських клієнтів для потреб маркетингових комунікацій
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Карпюк, Ольга Анатоліївна
Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: Особливості сегментування банківських клієнтів для потреб маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Карпюк, Ольга Анатоліївна
Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: Особливості сегментування банківських клієнтів для потреб маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Карпюк, Ольга Анатоліївна.
Особливості сегментування банківських клієнтів для потреб маркетингових комунікацій / О. А. Карпюк, А. А. Недірова // Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса : Бондаренко М. О., 2015. – С. 215-217.
Карпюк, Ольга Анатоліївна.
Особливості сегментування банківських клієнтів для потреб маркетингових комунікацій / О. А. Карпюк, А. А. Недірова // Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса : Бондаренко М. О., 2015. – С. 215-217.