- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мальчик, М. В. - Маркетингова компонента управління підприємством
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Мальчик, М. В.
Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: Маркетингова компонента управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мальчик, М. В.
Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: Маркетингова компонента управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Мальчик, М. В.
Маркетингова компонента управління підприємством / М. В. Мальчик, Н. М. Павлова // Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса : Бондаренко М. О., 2015. – С. 306-308.
Мальчик, М. В.
Маркетингова компонента управління підприємством / М. В. Мальчик, Н. М. Павлова // Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса : Бондаренко М. О., 2015. – С. 306-308.