- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Добровольська, Д. М. - Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
Нет экз.
Статья
Автор: Добровольська, Д. М.
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Філологія: Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Добровольська, Д. М.
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Філологія: Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Добровольська, Д. М.
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійських та українських рекламних слоганів) / Д. М. Добровольська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2016. – Т.21, вип. 2 (14). – С. 122-129.
Ключевые слова = поликонцептуальность
Ключевые слова = рекламная коммуникация
Ключевые слова = рекламные слоганы
Добровольська, Д. М.
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійських та українських рекламних слоганів) / Д. М. Добровольська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2016. – Т.21, вип. 2 (14). – С. 122-129.
Ключевые слова = поликонцептуальность
Ключевые слова = рекламная коммуникация
Ключевые слова = рекламные слоганы