- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Щербак, Олена Володимирівна - Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект
Нет экз.
Статья
Автор: Щербак, Олена Володимирівна
Мова: Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Щербак, Олена Володимирівна
Мова: Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Щербак, Олена Володимирівна.
Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект / О. В. Щербак // Мова. – 2016. – №26 . – С. 20-25.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : слов'янські мови : східнослов’янські мови : українська мова : предметні поля, фасети, аспекти української мови : семантика української мови : лексикологія української мови : ономастика української мови
Ключевые слова = суггестивные тексты
Ключевые слова = телереклама
Щербак, Олена Володимирівна.
Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект / О. В. Щербак // Мова. – 2016. – №26 . – С. 20-25.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : слов'янські мови : східнослов’янські мови : українська мова : предметні поля, фасети, аспекти української мови : семантика української мови : лексикологія української мови : ономастика української мови
Ключевые слова = суггестивные тексты
Ключевые слова = телереклама