- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гомольська, Лілія - Бренд як соціальний та соціально-психологічний феномен
Нет экз.
Статья
Автор: Гомольська, Лілія
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Психологія: Бренд як соціальний та соціально-психологічний феномен
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гомольська, Лілія
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Психологія: Бренд як соціальний та соціально-психологічний феномен
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гомольська, Лілія.
Бренд як соціальний та соціально-психологічний феномен / Л. Гомольська // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Психологія. – 2016. – Вип. 1 (4). – С. 29-32.
Ключевые слова = бренд
Гомольська, Лілія.
Бренд як соціальний та соціально-психологічний феномен / Л. Гомольська // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Психологія. – 2016. – Вип. 1 (4). – С. 29-32.
Ключевые слова = бренд