- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дольнікова, Любов Василівна - Інтегративно-диференційований підхід як засіб єдності теорії та практики у структуруванні змісту ...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Дольнікова, Любов Василівна
Інтегративно-диференційований підхід як засіб єдності теорії та практики у структуруванні змісту ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дольнікова, Любов Василівна
Інтегративно-диференційований підхід як засіб єдності теорії та практики у структуруванні змісту ...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Дольнікова, Любов Василівна.
Інтегративно-диференційований підхід як засіб єдності теорії та практики у структуруванні змісту навчання / Л. В. Дольнікова // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. праць / відп. ред. М. І. Кляп. – Ужгород : Закарпатський держ. у-т (ЗакДУ), 2011. - Вип. 2 : . – 2011. – С. 49-56.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : содержание образования
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : отдельные отрасли высшего образования : высшее медицинское образование
Дольнікова, Любов Василівна.
Інтегративно-диференційований підхід як засіб єдності теорії та практики у структуруванні змісту навчання / Л. В. Дольнікова // Педагогічні інновації у фаховій освіті : зб. наук. праць / відп. ред. М. І. Кляп. – Ужгород : Закарпатський держ. у-т (ЗакДУ), 2011. - Вип. 2 : . – 2011. – С. 49-56.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : педагогика высшей школы : содержание образования
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : отдельные отрасли высшего образования : высшее медицинское образование