- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тихомірова, Фаріда Ахнявівна - Системна методологія як інструмент дослідження соціальної реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Тихомірова, Фаріда Ахнявівна
Δοξα/ДОКСА: Системна методологія як інструмент дослідження соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тихомірова, Фаріда Ахнявівна
Δοξα/ДОКСА: Системна методологія як інструмент дослідження соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тихомірова, Фаріда Ахнявівна.
Системна методологія як інструмент дослідження соціальної реклами / Ф. А. Тихомірова, П. Тихоміров // Δοξα/ДОКСА. – 2016. – Вип. 2 (26): Гуманітарний дискурс: дисциплінарність, міждисциплінарність, трансдисциплінарність. – С. 153-159.
Ключевые слова = социальная реклама
Предметні рубрики = Психология : общая психология : психология личности : психические свойства личности : направленность личности : мотивация : ценности : система ценностей
Тихомірова, Фаріда Ахнявівна.
Системна методологія як інструмент дослідження соціальної реклами / Ф. А. Тихомірова, П. Тихоміров // Δοξα/ДОКСА. – 2016. – Вип. 2 (26): Гуманітарний дискурс: дисциплінарність, міждисциплінарність, трансдисциплінарність. – С. 153-159.
Ключевые слова = социальная реклама
Предметні рубрики = Психология : общая психология : психология личности : психические свойства личности : направленность личности : мотивация : ценности : система ценностей